10 μυστικά για γραμμωμένους κοιλιακούς

Ποιος δεν θέλει να έχει γραμμωμένους κοιλιακούς και επίπεδη κοιλιά; Ειδικά για εμάς τις γυναίκες, αυτό είναι από μόνο του ένα μικρό challenge. Όχι, βέβαια, πως για τους άντρες είναι πολύ πιο εύκολο παρά το γεγονός πως από τη φύση τους τείνουν να έχουν χαμηλότερο ποσοστό λίπους συγκριτικά με το γυναικείο φύλο.

Σε κάθε περίπτωση, οι γραμμωμένοι κοιλιακοί απαιτούν θυσίες, επιμονή, υπομονή, πειθαρχία, εντατική άσκηση και αυστηρό πρόγραμμα διατροφής.

Σήμερα, λοιπόν, σκέφτηκα να μοιραστώ μαζί σου 10 μικρά μυστικά που θα σε βοηθήσουν να βρεθείς ένα βήμα πιο κοντά στο να αποκτήσεις τους κοιλιακούς των ονείρων σου.

  • Abs are made in the kitchen not in the gym. Μια από τις μεγαλύτερες αλήθειες που έχουν ποτέ ειπωθεί. Όσο συστηματική και έντονη προπόνηση κι αν κάνεις, αν μετά επιστρέφεις σπίτι και κατασπαράζεις στην κυριολεξία ότι βρεθεί στο πέρασμά σου, μην περιμένεις να αποκτήσεις σύντομα κοιλιακούς. Το 90% των κοιλιακών χτίζεται στην κουζίνα και μόλις το 10% στο γυμναστήριο. Οπότε, ξεκινά την προσπάθεια σου έχοντας προετοιμάσει από πριν το φαγητό που θα καταναλώσεις μετά την προπόνηση, ώστε να περιορίσεις κατά το μέγιστο δυνατόν την πιθανότητα να υποπέσεις σε ατασθαλίες.
  • Πιες πολύ νερό και περιόρισε σημαντικά την κατανάλωση νατρίου, καθότι το αλάτι προκαλεί κατακράτηση υγρών.
  • Βάλε στη ζωή σου το πράσινο τσάι ή εναλλακτικά το matcha, τα οποία βοηθούν στην αποτοξίνωση και περιορίζουν το φούσκωμα και την κατακράτηση υγρών.
  • Μην αμελείς να γυμνάζεις τους κοιλιακούς σου σε τακτική βάση. Είναι προτιμότερο να κάνεις λιγότερες επαναλήψεις αλλά συχνά, πάρα πολλές επαναλήψεις μία φορά στο τόσο.
  • Ξέφυγε από τις παραδοσιακές ασκήσεις κοιλιακών, ειδικά αυτές που γίνονται σε ξαπλωτή θέση. Πειραματίσου με εναλλακτικές ασκήσεις που χρησιμοποιούν είτε το βάρος του σώματος όπως η στάση σανίδας, είτε ασκήσεις που περιλαμβάνουν fitness balls, medicine balls, ρόδα και dumbbells.
  • Βάλε τις ασκήσεις των κοιλιακών σε προτεραιότητα. Οι περισσότεροι έχουμε την τάση να αφήνουμε για το τέλος τις ασκήσεις  που μας κουράζουν ή βαριόμαστε περισσότερο και στην κατηγορία αυτή ανήκουν συνήθως και οι ασκήσεις κοιλιακών. Έτσι τελικά καταλήγουμε να μην της κάνουμε και τα αποτελέσματα είναι λίγο πολύ γνωστά… Αν μια μέρα αισθάνεσαι πολύ κουρασμένος/-η για να κάνεις το οτιδήποτε στο γυμναστήριο, τουλάχιστον αφιέρωσε 10’ στις ασκήσεις κοιλιακών έναντι οποιασδήποτε άλλης άσκησης.
  • Μην δουλεύεις διαρκώς στην ίδια ένταση. Παίξε με τις εντάσεις με διαρκείς εναλλαγές προκειμένου να ενεργοποιήσεις καλύτερα και βαθύτερα τους κοιλιακούς σου.
  • Μην παραλείπεις να γυμνάζεις όλες τις μυϊκές ομάδες των κοιλιακών. Μόνο έτσι θα πετύχεις το αποτέλεσμα που έχεις ονειρευτεί. Πέρα από τους εμπρόσθιους κοιλιακούς, βάλε στο παιχνίδι τους πλάγιους, τους άνω αλλά και τους κάτω κοιλιακούς και κλείσε το προγραμμα με ασκήσεις ραχιαίων για να βοηθήσεις το σώμα σου να αποκτήσει καλύτερη στάση και δυνατότερο κορμό.
  • Αύξησε την αερόβια άσκηση και δούλεψε έξυπνα. Θα βοηθήσει το σώμα σου να κάψει λίπος αρκεί να την κάνεις σωστά και όχι απλά να περπατάς χαλαρά. Ιδανικά, αν αντέχεις, βάλε στη ζωή σου τη διαλειμματική προπόνηση με την οποία σου εγγυώμαι ότι θα δεις φανταστικά αποτελέσματα και το σώμα σου στην κυριολεξία να μεταμορφώνεται.
  • Περιόρισε την κατανάλωση υδατανθράκων, λιπαρών και ζάχαρης και αύξησε την πρόσληψη καθαρής πρωτεΐνης, η οποία θα βοηθήσει στην αναδόμηση των μυών προσφέροντάς σου ταχύτερη αποκατάσταση.

Και το κυριότερο όλων…. ΜΗΝ ΤΑ ΠΑΡΑΤΑΣ! Θα χρειαστεί χρόνο μέχρι να αρχίσουν οι κοιλιακοί σου να αχνοφαίνονται αλλά το αποτέλσμα στο τέλος αξίζει σίγουρα τον κόπο.

Εγγραφή στο Newsletter

No spam guarantee.

I agree to have my personal information transfered to MailChimp ( more information )
Ετικέτες:

Σχετικά Άρθρα

Προηγούμενο αρθρο Επόμενο αρθρο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 shares