Bασίλη, Eυθύμη… πώς γίνεται viral ένας οίκος τελετών;

Όσο αντιφατικό κι αν σας ακουστεί, οι συζητήσεις που είχα με τον Βασίλη Μπαμπούλα και τον Ευθύμη Σαββάκη για τον οίκο τελετών «Φάνης Μπαμπούλας & Υιός» ήταν από τις πιο ζωντανές, ενδιαφέρουσες και αστείες που έχω κάνει! Πώς έχουν καταφέρει να ελαφρύνουν το κλίμα με ένα τέτοιο θέμα, με τι αξιόλογες δραστηριότητες καταπιάνονται, πώς προέκυψε ο ήρωας κόμικ Χαρούλης που έχει αγαπηθεί ήδη από το κοινό, πώς μας έχουν κάνει να πατήσουμε like σε μια σελίδα οίκου τελετών και να περιμένουμε μάλιστα και τα νέα τους, ποια η συμμετοχή τους σε επιτυχημένη ελληνική ταινία, πώς συνδέεται η Γιόκο Όνο μαζί τους και πολλά πολλά ακόμη σε μια κουβέντα που είμαι σίγουρη ότι θα απολαύσετε…

*Φωτογραφία εξωφύλλου: Σωτήρης Μαδίτσης

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν με όσα θέλω να μάθω από τον Βασίλη Μπαμπούλα, ιδιοκτήτη του οίκου τελετών, τη νέα γενιά της επιχείρησης:

Αρχικά δεν γίνεται να μη σε ρωτήσω για το επώνυμό σου. Πολλοί πιστεύουν ότι είναι ψευδώνυμο, τόσο ταιριαστό που είναι με το αντικείμενο!

Το επώνυμο μας είναι σαφέστατα αληθινό!  H αλήθεια είναι πως δε γνώριζα την προέλευση και μετεξέλιξή του ώστε να καταλήξουμε στο «Μπαμπούλας», αλλά πριν λίγα χρόνια ένας πελάτης μας γιατρός μου είπε πως το επώνυμό μας προέρχεται από έναν στρατιωτικό Άγιο, τον Άγιο Βαβύλα. Όπως και να έχει, ταίριαξε απόλυτα με το επάγγελμα που επέλεξε ο πατέρας μου!

Ο πατέρας σου φαίνεται φοβερά συμπαθής και χαρούμενος άνθρωπος.  Όταν τον είχα δει σε κάποιες εκπομπές παλιότερα, μου έκανε εντύπωση το χιούμορ του. Νομίζω ότι, για να έχετε συναινέσει σε μια τόσο έξυπνη και αστεία καμπάνια, μάλλον το έχεις κληρονομήσει. Σε επηρέασε πολύ στο να ακολουθήσεις τον ίδιο επαγγελματικό δρόμο;

Καταρχήν να σου πω ότι η σχέση μου με τον πατέρα μου είναι πρωτίστως φιλική και έπειτα οικογενειακή. Όταν είχα τελειώσει με το σχολείο και έπρεπε να αποφασίσω τι θα κάνω, τότε σε μία φιλική συζήτηση με ρώτησε με τι θα ήθελα να ασχοληθώ. Αν και είχα περάσει με τις πανελλαδικές σε μία σχολή, αποφάσισα πως θέλω να σπουδάσω διοίκηση επιχειρήσεων και παράλληλα να είμαι στην επιχείρησή μας. Η ενασχόλησή μου λοιπόν με τον οίκο τελετών ξεκίνησε πριν από 12 περίπου χρόνια. Δεν ήταν συνεπώς μία απόφαση αναγκαστική, ήταν επιλογή μου.

Όταν σε ρωτάνε το επάγγελμά σου και απαντάς, συναντάς περίεργες αντιδράσεις;

Πλέον το επώνυμό μας έχει ταυτιστεί τόσο πολύ με το επάγγελμά μας, που όταν συστήνομαι δεν με ρωτούν καν τι δουλειά κάνω, το γνωρίζουν ήδη και φυσικά οι αντιδράσεις είναι ποικίλες! Άλλοι τρομάζουν λίγο, άλλοι έχουν μεγάλη περιέργεια να με ρωτήσουν πολλά αναφορικά με το επάγγελμά μας… κάθε άνθρωπος το αντιμετωπίζει διαφορετικά. Πολύ συχνά ωστόσο φίλοι, γνωστοί αλλά και άσχετοι άνθρωποι μας προτείνουν ιδέες για marketing που συχνά είναι έξυπνες. Αυτό μου δείχνει ότι και άλλοι άνθρωποι , όπως και εμείς , αντιμετωπίζουν το θάνατο με χιούμορ!

Πώς αποφασίσατε να κάνετε μια τόσο πρωτότυπη καμπάνια σε συνεργασία με τον εξαιρετικό Ευθύμη Σαββάκη, που βρίσκεται πίσω από την επικοινωνία; Υπήρχε κάποιο ρίσκο στο να κάνετε κάτι τόσο διαφορετικό;

Η γνωριμία μου με τον Ευθύμη είναι επίσης τυχαία . Γνωριστήκαμε μέσω μία συνέντευξης και έπειτα μία ωραία καλοκαιρινή βραδιά με κάλεσε στο τηλέφωνο και μου ζήτησε να βρεθούμε ώστε να μου προτείνει κάτι. Σε μία εξαιρετική βεράντα με θέα όλη την πόλη, μου ξεφούρνισε τη σκέψη του για τον Χαρούλη! Μου άρεσε πολύ αν και με ξάφνιασε λίγο, ωστόσο μετά από λίγους μήνες το ξεκινήσαμε. Νομίζω πως οτιδήποτε κάνεις, όταν αποτελεί προέκταση του εαυτού σου, έχει δηλαδή στοιχεία γνησιότητας και όχι υποκρισίας ή επιτηδευμένης προσέγγισης, τότε έχει περισσότερες πιθανότητες επιτυχίας. Το χιούμορ είναι πηγαίο στοιχείο του εαυτού μας, το είχε εφαρμόσει εξάλλου και ο πατέρας μου ως στοιχείο marketing, συνεπώς δε με τρόμαξε ως πρωτοβουλία. Θεωρώ ωστόσο, ότι το έξυπνο χιούμορ μπορεί κάλλιστα να μετατραπεί σε γελοιότητα εάν δεν προσέξεις. Σχεδιάζουμε και αξιολογούμε κάθε βήμα μας με μεγάλη προσοχή και αυστηρότητα μιας και η ενασχόλησή μας αφορά τον ανθρώπινο πόνο και αυτό απαιτεί σεβασμό και διακριτικότητα. Ταυτοχρόνως όμως, εάν δε δούμε λίγο ανάλαφρα και το όλο ζήτημα του θανάτου, δε μπορούμε να το αντιμετωπίσουμε και να το αποδεχθούμε. Εξάλλου στη ζωή μας αυτό που μετράει εν τέλει είναι να χαμογελάμε κάθε ημέρα, παρά τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο καθένας μας.

Έχεις παρακολουθήσει ποτέ τη φοβερή σειρά “Six Feet Under” (Οίκος Τελετών Φίσερ); Αν ναι, είμαι σίγουρη ότι θα έχεις ταυτιστεί με καταστάσεις. Πλάκα θα είχε να γυριζόταν μια προσεγμένη κωμική σειρά στην Ελλάδα με αντίστοιχο θέμα. Εσάς σας έχουν τύχει ευτράπελα στη δουλειά;

Η αλήθεια είναι πως δεν παρακολουθώ σειρές. Ωστόσο, μου έχουν μιλήσει για τη σειρά αυτή πολλοί φίλοι μου! Εμείς με τη σειρά μας πήραμε μέρος σε ταινία, «Bachelor» λέγεται και είχε και αρκετή επιτυχία νομίζω. Μπορώ να σου πω πώς δεν τυχαίνουν συχνά απρόοπτα στην επιχείρησή μας και αυτό ελπίζω πως είναι καλό. Ωστόσο προσπαθούμε, όσο περίεργο και αν ακούγεται , οι άνθρωποι που μας εμπιστεύονται, να φύγουν από μία τελετή μας με μία αίσθηση γαλήνης και ανακούφισης .

Νομίζω πως θα άξιζε να γίνει είτε μία σειρά είτε ένα αφιέρωμα στον κλάδο μας, μιας και ο κόσμος θα μάθαινε πολλά ενδιαφέροντα στοιχεία για την όλη διαδικασία. Όσο spooky κι αν ακούγεται!

Τέλος, μίλησέ μας για το πώς έγινε η συνεργασία της Γιόκο Όνο με τον οίκο τελετών σας γιατί πολλοί νομίζουν ότι πρόκειται για φήμη.

Στην πόλη μας , τη Θεσσαλονίκη λαμβάνουν χώρα τα «Δημήτρια» (πρόκειται για μία μεγάλη πολιστική εκδήλωση). Την περασμένη χρονιά  λοιπόν, η Γιόκο Ονο σε συνεργασία με τη διοίκηση της πόλης μας, ενόψει των Δημητρίων, διοργάνωσε μία μεγάλη έκθεση με εικαστικά δρώμενα. Εμείς προχωρήσαμε στην παραχώρηση 100 ειδικά κατασκευασμένων φερέτρων, μέσα από τα οποία ξεπρόβαλε ένα δέντρο ελιάς – φυσικά ήταν μία κίνηση με την οποία η καλλιτέχνιδα ήθελε να περάσει το μήνυμά της. Η συνεργασία λοιπόν, ήταν πέρα για πέρα αληθινή και τιμητική για εμάς!

Και συνεχίζουμε με τον Ευθύμη Σαββάκη, υπεύθυνο επικοινωνίας και marketing:

Μίλησέ μου για την παρουσία του Οίκου Τελετών «Φάνης Μπαμπούλας και Υιός» στο Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος για το φετινό TEDx Athens!

Από τότε που ξεκινήσαμε την νέα εποχή της επικοινωνίας στον Οίκο Τελετών «Φάνης Μπαμπούλας & Υιός» βρισκόμαστε δίπλα στα πιο παραγωγικά κύτταρα της χώρας, στηρίζοντας όλους αυτούς που καινοτομούν ή ανοίγουν με τη δράση τους νέους ορίζοντες με πρωτοποριακές ιδέες. Έτσι, το τελευταίο τρίμηνο ήμασταν χορηγοί σε πέντε συνολικά TEDx events και αποστολές στο εξωτερικό, γεμίζοντας τα gift bags τους με τα περιβόητα σουβέρ μας (όπου μετατρέψαμε το Τέντ σε Ντέντ) αλλά και με την carte postale που πήραν στα χέρια τους οι 2200 παρευρισκόμενοι στο μεγάλο event του Σαββάτου.

Ας πάμε τον χρόνο πίσω. Πώς ξεκίνησε η επιτυχημένη συνεργασία σου με τον οίκο τελετών «Φάνης Μπαμπούλας και Υιός»; Ήταν θετικοί αμέσως στο να ξεκινήσετε μια τόσο πρωτότυπη καμπάνια;

Τα προηγούμενα δύο χρόνια έτρεχα, μεταξύ άλλων, την επικοινωνία σε μία εταιρεία με δωμάτια απόδρασης στη Θεσσαλονίκη, το LOCKED. Εκεί δημιούργησα μία πρωτότυπη στήλη συνεντεύξεων, την πρώτη στον κόσμο μέσα σε δωμάτια απόδρασης, όπου «φυλάκιζα» έναν καλεσμένο κάθε Τετάρτη κάνοντάς του spooky ερωτήσεις. Μέσα σε αυτά τα δύο χρόνια «φυλάκισα» καλεσμένους από τον χώρο της τέχνης, του αθλητισμού, της πολιτικής, του επιχειρείν, των social media κ.α. Τα Χριστούγεννα της δεύτερης σεζόν, λοιπόν, ήθελα να συνδυάσω το spooky δωμάτιο της εταιρείας με έναν ξεχωριστό καλεσμένο. Έτσι αναζήτησα τον Βασίλη Μπαμπούλα από τον περίφημο Οίκο Τελετών «Φάνης Μπαμπούλας και Υιός» και κάναμε μία συνέντευξη – φωτογράφιση που έγινε viral. Λίγους μήνες αργότερα καθόμασταν σε ένα roof garden και του ανέλυα το σκεπτικό μου για το πώς θα άλλαζε ο «χάρτης» της επικοινωνίας, όχι μόνο της επιχείρησης αλλά και του κλάδου στην Ελλάδα, παρουσιάζοντάς του, μεταξύ άλλων, και το πρότζεκτ του #xaroulisbaboulas. Για καλή μου τύχη του άρεσε πολύ η ιδέα, συμφωνήσαμε μέσα σε μερικά δευτερόλεπτα και όλα τα άλλα ήρθαν από μόνα τους. Ξέρεις, όταν ένα πρότζεκτ πάει καλά όλοι λένε μπράβο σε αυτόν που κάνει την επικοινωνία ή έχει τις ιδέες. Δεν είναι έτσι. Το σημαντικότερο ποσοστό των ευσήμων το αξίζει ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης γιατί «βλέπει μπροστά» και αποφασίζει να επενδύσει σε κάτι καινούριο και ριψοκίνδυνο. Δεν το συναντάς συχνά αυτό εκεί έξω. Όλοι ψάχνουν με ψίχουλα να κάνουν πανικό. Δε γίνεται έτσι.

Σκέφτηκες ποτέ ότι αναλάμβανες ένα πρότζεκτ όπου ένας λάθος χειρισμός μπορεί να σε «κατέστρεφε»;

Δε σου κρύβω ότι γνώριζα και μου το επισήμαναν και πολλοί ότι όταν ξεκινούσα το συγκεκριμένο πρότζεκτ υπήρχε ένα μεγάλο ποσοστό να αποτύχει, καθώς μιλάμε για έναν Οίκο Τελετών και μερικές δεκάδες «γκρίζες ζώνες» στην αντιμετώπισή του. Πράγμα που σημαίνει ότι αν δεν αντιμετωπίσεις ένα τόσο ευαίσθητο θέμα με τον σεβασμό που πρέπει μπορείς να γελοιοποιηθείς και να καταστραφείς. Είναι απολύτως λογικό. Έτσι, το μεγάλο στοίχημα για εμένα ήταν να δημιουργήσω ένα πρότζεκτ που θα επενδύσει σε σοβαρό – πρωτογενές περιεχόμενο, θα κάνει χιούμορ με την αναλογία «τόσο-όσο» (και όχι σε τακτικά διαστήματα), θα αναδείξει την ιστορία της επιχείρησης, θα συνεργαστεί με κοινωνικά – πολιτιστικά πρότζεκτ (αναδεικνύοντας ότι η ζωή είναι η ύψιστη μορφή Τέχνης), θα προσπαθήσει να περάσει πανανθρώπινα μηνύματα και θα εμβαθύνει σε όλες αυτές τις υπηρεσίες που κάνουν την εταιρεία ξεχωριστή στη χώρα.

Και ο #xaroulisbaboulas πώς γεννήθηκε;

Ήθελα να δημιουργήσω έναν ήρωα Οίκου Τελετών, τον πρώτο στον κόσμο, ο οποίος θα προσπαθήσει να αναπτύξει τον χαρακτήρα του μέσα από διάφορα πρότζεκτ και συνεργασίες και θα γίνει η «μασκότ» της νέας προσπάθειας. Το όνομά του είναι «Χαρούλης», αποτελεί τον μικρό γιο του Χάρου, ενώ διακρίνεται για τις θανατηφόρες ατάκες του και την περίφημη χρυσή φορεσιά του. Εννιά μήνες μετά τη «γέννησή» του, έχει φωτογραφηθεί μέχρι και σε συνέντευξη για το Down Town, ενώ ο κόσμος όχι μόνο τον αγάπησε και τον κοινοποίησε, αλλά αναζητεί κάθε είδος που κυκλοφορεί – κατά καιρούς για συνεργασίες- με το πρόσωπό του. Με το πρόσωπο ενός χαρακτήρα Οίκου Τελετών!

Προσωπικά θεωρώ ότι έχετε συμβάλλει πάρα πολύ στο να εξοικειωθεί ο κόσμος που έχει παρακολουθήσει την καμπάνια σας με κάτι τόσο ψυχρό, όπως οι περισσότεροι θεωρούν, όπως ένας οίκος τελετών. Το βλέπω κι από μένα που έχω κάνει Like στη σελίδα σας και περιμένω τις νέες αναρτήσεις σας, πράγμα που στο παρελθόν δε νομίζω να συνέβαινε αν δεν ήσασταν εσείς. Συμφωνείς;

Αυτό ήταν και το μεγαλύτερο στοίχημά μου. Να μπορέσω να κάνω 2-3 ανθρώπους να δουν λίγο διαφορετικά κάτι τόσο ψυχρό. Και λέω λίγο γιατί ξέρω ότι προφανώς κανείς δεν μπορεί να αλλάξει την αντίληψη γύρω από τον θάνατο. Αν όμως καταφέρεις μέσα από τα posts, τις συνεργασίες σου και τη στρατηγική της εταιρείας να κάνεις κάποιους ανθρώπους να έχουν πλέον μία άλλη αντίληψη γύρω από το θέμα το θεωρώ σπουδαίο επίτευγμα. Τα likes, τα shares και τα σχόλια είναι αφρός. Το να λαμβάνεις όμως inbox από τόσο κόσμο και να σου αναλύει το πόσο τον βοήθησε ένα τέτοιο πρότζεκτ σε στενάχωρες καταστάσεις ή στον τρόπο που βλέπει πλέον έναν Οίκο Τελετών δεν περιγράφεται με λόγια.

Νομίζω ότι το κοινό εκτίμησε το γεγονός ότι ως Οίκος Τελετών βγήκατε στον κόσμο, αναπτύξατε την εξωστρέφειά σας και δημιουργήσατε πρότζεκτ που δεν έχουν ξαναγίνει. Μίλησέ μας για αυτά που έχετε κάνει τους τελευταίους 9 μήνες.

Το τελευταίο 9μηνο συμμετείχαμε με τον στόλο μας στην ταινία «Bachelor 2», όπου, μάλιστα, ο Γιάννης Τσιμιτσέλης μετονομάστηκε σε «Αντώνης Μπαμπούλας», υποδυόμενος έναν επιτυχημένο εργολάβο κηδειών. Η ταινία ξεπέρασε τα 250 χιλιάδες εισιτήρια και είναι μία από τις πιο επιτυχημένες ελληνικές ταινίες της τελευταίας δεκαετίας. Παράλληλα, ο «Φάνης Μπαμπούλας» έγινε ο πρώτος Οίκος Τελετών στον κόσμο που έκανε unboxing(!), στηρίζοντας 10 φιλανθρωπικά ιδρύματα της χώρας μας, ενώ η καμπάνια μας για την οδική ασφάλεια ανήμερα του Black Friday και το κοινωνικό μας μήνυμα κατά του ρατσισμού ανήμερα της γιορτής του Αγίου Βαλεντίνου έγιναν viral, παίζοντας σε πολλά μέσα στην Ελλάδα και την Κύπρο. Επίσης, όπως ανέφερα, στηρίξαμε συνολικά 5 TEDx events, ταξιδεύοντας μάλιστα ως την Αμερική για το Παγκόσμιο TED με το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, ενώ ήμασταν χορηγοί σε άλλα τόσα πολιτιστικά events, στηρίζοντας νέους και νέες που τολμούν σε μία χώρα που κάνει τα πάντα για να τους ωθήσει προς το αντίθετο. Όπως είναι λογικό όλη αυτή η κινητικότητα έχει προκαλέσει το ενδιαφέρον των media, με τον Οίκο Τελετών μας να φιλοξενείται σε δεκάδες sites, τηλεοπτικές εκπομπές και ραδιόφωνα. Την άλλη Παρασκευή, μάλιστα, το VICE θα κάνει ένα μεγάλο τηλεοπτικό αφιέρωμα στα πρόσωπα της χώρας που πρωταγωνιστούν στα social media. Και ο «Φάνης Μπαμπούλας» θα είναι εκεί. Περισσότερα δε μπορώ να πω. Να συντονιστείτε στον ΑΝΤ1 λίγο μετά τα μεσάνυχτα.

Εκτός όμως από τα media έντονο ενδιαφέρον δείχνουν και ολόκληρα Πανεπιστημιακά Ιδρύματα για τη δουλειά που κάνετε.

Το όλο πρότζεκτ έχει παρουσιαστεί σε κατάμεστη Αίθουσα της Νομικής του Α.Π.Θ. στο πλαίσιο μαθήματος του Τμήματος Δημοσιογραφίας, στο γεμάτο αμφιθέατρο του ΙΕΚ ΑKMΗ, του μεγαλύτερο φορέα Ιδιωτικής Εκπαίδευσης στην Ελλάδα, στο ΙΕΚ ΑΛΦΑ, όπου βρέθηκαν από επαγγελματίες του marketing και της επικοινωνίας μέχρι ιδιοκτήτες Οίκων Τελετών από άλλες πόλεις, καθώς και σε διάφορα συνέδρια και φόρουμ ξένων οργανισμών στη Θεσσαλονίκη, ενώ το προσεχές εξάμηνο μέχρι και τον Δεκέμβρη έχουν προγραμματιστεί (μέχρι στιγμής) τρεις ακόμα παρουσιάσεις σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα που θα ανακοινωθούν το καλοκαίρι. Ξέρεις ποιο είναι το εντυπωσιακό σε κάθε παρουσίαση; Ότι ο κόσμος έρχεται, γεμίζει τον χώρο με την παρουσία και τις ερωτήσεις του και κάθεται μέχρι και μία ώρα μετά για να συζητήσει. Για έναν Οίκο Τελετών!

Με αριθμούς πώς μεταφράζεται το πρότζεκτ;

Η σελίδα στο Facebook κατάφερε τα προηγούμενα χρόνια να συγκεντρώσει συνολικά 2200 likes, ενώ από τον Σεπτέμβριο που ξεκινήσαμε τη νέα επικοινωνία έχει σκαρφαλώσει στα 4800 likes και συνεχίζει ακάθεκτη προς τα 5 χιλιάδες, επιδεικνύοντας, πλέον, περισσότερα likes από όσα έχουν μαζί ο 2ος, ο 3ος, ο 4ος, ο 5ος και ο 6ος επόμενος Οίκος Τελετών στην Ελλάδα. Επίσης, η σελίδα μάζευε κατά μέσο όρο 18-20 likes ανά post, τη στιγμή που φέτος κάθε posts μαζεύει κατά μέσο όρο 90-100 likes, ενώ υπήρξε και post (σχετικά με το πρόβλημα υδροδότησης της Θεσσαλονίκης) που ξεπέρασε τα 2200 likes και το είδαν περισσότεροιο από 170 χιλιάδες άνθρωποι. Ατομική επίδοση που αντιστοιχεί στα προηγούμενα 5 χρόνια (και βάλε) της σελίδας αθροιστικά! Παράλληλα, ο Φάνης Μπαμπούλας διαθέτει και τον δικό του λογαριασμό στο Instagram, όπου οι 1800 followers του αλληλεπιδρούν καθημερινά μαζί του. Μπορεί για κάποιον που δε γνωρίζει αυτά τα νούμερα να του φαίνονται ίσως μικρά, αλλά πρέπει να σκεφτούμε ότι πρόκειται για Οίκο Τελετών και το να μαζέψεις likes είναι σαν να προσπαθείς να φτιάξεις πυρηνική βόμβα με λαχανικά. Αδύνατο! Τέλος, ενώ η εταιρεία είχε συνολικά 10 προτάσεις για franchise τα προηγούμενα χρόνια, από τον Σεπτέμβριο έχει δεχτεί 33, εξετάζοντας σοβαρά το ενδεχόμενο επέκτασης των δραστηριοτήτων της εκτός Θεσσαλονίκης μετά από 42 χρόνια!

Ποιο είναι το επόμενο πρότζεκτ που θα υλοποιήσεις για την εταιρεία;

Μία μεγάλη ψηφιακή βιβλιοθήκη. Θεωρώ πως υπάρχει τεράστιο έλλειμμα στον χώρο της ενημέρωσης γύρω από τον θάνατο. Έτσι, θα δημιουργήσουμε την πρώτη ψηφιακή βιβλιοθήκη με επιστημονική ανάλυση όλων των ζητημάτων γύρω από τον θάνατο και τις διαδικασίες/προεκτάσεις του. Οραματίζομαι ένα πολύτιμο διαδικτυακό εγχειρίδιο, που θα δημιουργηθεί μέσα από συνεντεύξεις με κορυφαίους επαγγελματίες του κάθε χώρου και θα παρέχει χρήσιμες πληροφορίες με ακαδημαϊκό υπόβαθρο και βιβλιογραφία στο κοινό!

Κλείνοντας θέλω να μας αφηγηθείς ένα περιστατικό όλο αυτό το εννιάμηνο που γέλασες με την ψυχή σου.

Τον Απρίλιο βρισκόμουν στο νοσοκομείο για ένα πρόβλημα υγείας και παράλληλα ετοιμάζαμε με το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας το ταξίδι για την Αμερική για το παγκόσμιο TED. Πέρα από τη χορηγία, μάλιστα, είχαμε δημιουργήσει και ειδικές τσάντες για τα άτομα της αποστολής. Ένα βράδυ, λοιπόν, λίγο πριν κλείσουν τα φώτα του θαλάμου στο νοσοκομείο, πόσταρα στο προσωπικό μου προφίλ σχετικά με το ταξίδι και –για πλάκα- σκέφτηκα έναν μίνι διαγωνισμό προσκαλώντας όποιον θέλει να διεκδικήσει μία τέτοια τσάντα να γράψει κάτω από τη φωτογραφία ως σχόλιο «Πεθαίνω για αυτή την τσάντα». Έπεσα για ύπνο πιστεύοντας ότι ελάχιστοι θα έπαιρναν μέρος. Το επόμενο πρωί με πήρε ο Βασίλης Μπαμπούλας στο κινητό άγριο χάραμα. «Εσύ αγόρι μου δεν πας καλά. Είσαι στο νοσοκομείο και προσκαλείς τον κόσμο να γράψει: “Πεθαίνω για αυτή την τσάντα”;», μου είπε. Γελούσαμε και οι δύο για ώρα. Όταν κάποια στιγμή άνοιξα το προφίλ μου αντίκρισα πάνω από 150 σχόλια και γύρω στα 20 inbox που με προέτρεπαν να «στήσω» τον διαγωνισμό για να πάρουν την τσάντα. Τι να πεις;

Facebook: https://www.facebook.com/baboulas.gr/

Instagram: https://www.instagram.com/fanis_baboulas_and_son/

Εγγραφή στο Newsletter

No spam guarantee.

I agree to have my personal information transfered to MailChimp ( more information )
Ετικέτες: , , , ,

Σχετικά Άρθρα

Προηγούμενο αρθρο Επόμενο αρθρο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

247 shares