Μυστικά για να βάλεις για τα καλά τη γυμναστική στη ζωή σου!

Αν κι εσύ υποσχέθηκες στον εαυτό σου τη νέα χρονιά να μπεις σε πρόγραμμα υιοθετώντας έναν πιο υγιεινό, ισορροπημένο και δραστήριο τρόπο ζωής, σου έχω μερικά μικρά μυστικά, τα οποία θα σε βοηθήσουν να μείνεις πιστή στη δέσμευσή σου όχι απλά για τους πρώτους 1-2 μήνες αλλά για πάντα!

Δυστυχώς, οι περισσότεροι άνθρωποι τηρούν την υπόσχεσή τους για ένα τρίμηνο το πολύ, μετά κουράζονται, βαριούνται ή δεν προλαβαίνουν (όταν θέλεις κάτι πολύ όλα τα προλαβαίνεις!) κι έτσι τα παρατάνε. Έπειτα έρχεται το καλοκαίρι, τρέχουν απεγνωσμένα στα γυμναστήρια να προλάβουν να σώσουν την κατάσταση πριν βγουν στις παραλίες κι έπειτα πάλι τα παρατάνε…  Αυτή τη φορά όμως, μπορείς να τα καταφέρεις αρκεί να ακολουθήσεις τα μυστικά που θα βρεις παρακάτω, έστω και δοκιμαστικά για κάποιο διάστημα. Είμαι σίγουρη ότι σιγά σιγά θα αρχίσεις κι εσύ να απολαμβάνεις τη γυμναστική και πριν καν το καταλάβεις θα έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς σου. Αρκούν λίγη υπομονή και πολλή επιμονή!!

Related image

 

Γιόρτασέ το!

Η επιτυχία είναι απόρροια πολλών, μικρών, καθημερινών νικών. Μην υποτιμάς, λοιπόν, την αξία κάθε νίκης όσο μικρή κι αν αυτή φαντάζει τη δεδομένη στιγμή γιατί στο τέλος, το άθροισμα όλων αυτών θα φέρουν το αποτέλεσμα που επιθυμείς. Πρώτα απ’ όλα όμως, γιόρτασε την απόφασή σου να δεσμευτείς σε έναν καινούργιο τρόπο ζωής. Αυτό θα σε βοηθήσει να κάνεις το λεγόμενο fresh start, να ξεκινήσεις δηλαδή από το μηδέν ένα καινούργιο κεφάλαιο. Δεν έχει σημασία αν ξεκινάς Δευτέρα, Τρίτη ή Σάββατο, αρκεί που ξεκινάς κι αυτό αξίζει να το γιορτάσεις με ένα μικρό δώρο στον εαυτό σου. Μην πέσεις όμως στην παγίδα ότι “αυτή είναι η τελευταία φορά που κάνω κάτι γιατί τώρα ξεκινάω γυμναστική/διατροφή, κλπ”. Γιόρτασέ το ως κάτι νέο, κάτι καλό, μια θετική αλλαγή για την οποία ανυπομονείς κι όχι με στερητική διάθεση.

 

Βάλε πρόγραμμα

Οργανώσου και οργάνωσε και τον περίγυρό σου! Το κλειδί της επιτυχίας σε πολλά πράγματα συμπεριλαμβανομένης της προπόνησης είναι η σωστή οργάνωση και προετοιμασία. Ψώνισε όσα χρειάζεσαι για τα γεύματά σου από το Σαββατοκύριακο και περιόρισε τις έκτακτες επισκέψεις στο Super Market κατά τη διάρκεια της εβδομάδας γιατί σου τρώνε πολύτιμο χρόνο. Σχεδίασε και προ-μαγείρεψε το γεύμα της επόμενης ημέρας ώστε να μην έχεις έγνοια όση ώρα θα βρίσκεσαι στο γυμναστήριο. Ετοίμασε το ταπεράκι σου αποβραδίς όπως και και την τσάντα με τα ρούχα του γυμναστηρίου, ώστε να είναι βέβαιο ότι δεν θα ξεχάσεις τα μισά πράγματα το πρωί που θα βιάζεσαι. Τέλος, αν έχεις παιδιά και οικογένεια, οργάνωσε και το δικό τους πρόγραμμα, τα μαθήματα αλλά και τις μετακινήσεις τους με τρόπο τέτοιο ώστε να εξασφαλίζεις σε καθημερινή βάση τουλάχιστον 1 ώρα “καθαρής” γυμναστικής για εσένα, χωρίς πήγαινε-έλα και άλλα τρεξίματα.

 

Δεσμεύσου!

Η δέσμευση είναι πολύ πιο ισχυρή όταν γίνεται παρουσία άλλων γιατί τότε δεν μπορείς να την πάρεις πίσω, είτε γιατί ντρέπεσαι να τα παρατήσεις είτε γιατί δεν θέλεις να απογοητεύσεις τους δικούς σου ανθρώπους. Μίλησέ τους, λοιπόν, για την απόφασή σου και κάνε τους κομμάτι της προσπάθειάς σου. Έτσι, αφενός θα έχεις δεσμευτεί και αναγκαστικά πλέον θα πρέπει να τηρήσεις τα λεγόμενά σου και αφετέρου, θα έχεις βρει τους καλύτερους συμμάχους για να σε υποστηρίξουν και να σε βοηθήσουν όποτε παραστεί ανάγκη ή αισθανθείς ότι λυγίζεις, ότι απογοητεύεσαι ή ότι απλά δεν προλαβαίνεις να κάνεις κάτι και χρειάζεσαι κάποιον να πάρει τα παιδιά από το σχολείο, να βγάλει τον σκύλο βόλτα κλπ.

 

Challenge yourself

Θέσε έναν στόχο, ιδανικά έναν αγώνα δρόμου ορόσημο, για τον οποίο θα χρειαστεί αν προπονηθείς και να βγεις από την comfort zone σου. Δεν προσπαθώ να σε κάνω αθλήτρια, μην τρομάζεις! Μπορείς απλά να συμμετάσχεις σε έναν αγώνα περπατώντας, ακόμα κι αυτό είναι μεγάλη πρόοδος και σημαντική προσωπική νίκη αν δεν το έχεις κάνει ποτέ στο παρελθόν. Αυτό που προσπαθώ να σου πω, είναι ότι είναι πολύ σημαντικό να έχεις στόχο, όραμα, κάτι να προσμένεις. Κάτι όμως που θα είναι απολύτως ορισμένο, σε συγκεκριμένη ημερομηνία και τόπο και όχι κάτι που θα μπορείς εσύ να επηρεάσεις ή να τροποποιήσεις κατά βούληση. Γιατί τότε χάνεται το κίνητρο αφού κινδυνεύεις να το μεταθέτεις επ’ αόριστον με τη δικαιολογία πως δεν είσαι έτοιμη. Αν όμως είναι κάτι ορισμένο, αποκτάς αυτομάτως πρόγραμμα, χρονοδιάγραμμα και αναγκαστικά πειθαρχείς, δοκιμάζεις τα όρια και τις αντοχές σου ενώ η χαρά στον τερματισμό είναι απερίγραπτη. Αξίζει να το τολμήσεις!

cc. self.com

Επιβράβευσε τον εαυτό σου

Και τώρα που ξεκίνησες, μην ξεχνάς να αναγνωρίζεις και να γιορτάζεις κάθε μικρή νίκη, κάθε φορά που θα πας στο γυμναστήριο και θα κάνεις μία καλή προπόνηση. Να γιορτάζεις κάθε φορά που μένεις πιστή στην υπόσχεσή σου παρά τις αναποδιές και τις αυξημένες απαιτήσεις της καθημερινότητας. Να επιβραβεύεις τον εαυτό σου για τις μικρές αυτές κατακτήσεις. Πώς; Δεν χρειάζεται κάτι μεγάλο ή ακριβό. Ένας καφές ή ένας χυμός σ’ έναν ωραίο χώρο αμέσως μετά την προπόνηση, όχι μόνο θα σε τονώσουν αλλά και θα σου δώσουν την αίσθηση αυτή της επιβράβευσης. Εάν θέλεις βέβαια, μπορείς να θεσπίσεις ένα μικρό βραβείο στο τέλος κάθε μήνα που θα τηρείς το πρόγραμμα της γυμναστικής σου. Θα μπορούσε να είναι εκείνη η μπλούζα που είδες τις προάλλες στη βιτρίνα ή ένα αναζωογονητικό μασάζ αρκεί να μην είσαι υπερβολικά επιεικής με τον εαυτό σου. Ο λόγος που θεσπίζεις τα μικρά αυτά βραβεία είναι για να έχεις κάτι να προσμένεις, ένα κίνητρο παραπάνω για να τηρήσεις τον λόγο σου. Αν εσύ τα αγοράζεις έτσι κι αλλιώς, τότε ποιο το point; Προσοχή όμως! Επιβράβευση δεν είναι να πέφτεις με τα μούτρα στο φαγητό και τα γλυκά χωρίς τύψεις με τη δικαιολογία πως “τα αξίζεις” και “τα έχεις ήδη κάψει” γιατί με τον τρόπο αυτό σαμποτάρεις την ίδια σου την προσπάθεια.

Image result for celebrate woman

 

Εγγραφή στο Newsletter

No spam guarantee.

I agree to have my personal information transfered to MailChimp ( more information )
Ετικέτες: , , ,

Σχετικά Άρθρα

Προηγούμενο αρθρο Επόμενο αρθρο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

0 shares